Σάββατο, 8 Ιουνίου 2013

ΑΛΕΞΗΣ ΠΕΛΙΚΙΔΗΣ






Δεν είμαι μόνο κακός …έχω κάνει και καλά πράγματα.

Είχαμε να βρεθούμε πάνω από ένα οκτάμηνο. Περίπου τόσο κράτησε και η παραμονή του στην φυλακή. Από την Κομοτηνή στον Κορυδαλλό από την Θεσσαλονίκη στην Δράμα.
Ο Αλέξης , καλός φίλος εδώ και χρόνια και αγόρι του μήνα στο τέταρτο τεύχος του περιοδικού  μιλάει για όλα αυτά που έζησε μέσα στην φυλακή.
Ένα βροχερό απόγευμα με καφέ και πολλά τσιγάρα.
Είμαι καλά μου είπε.. αλλά όσο περισσότερο τον κοίταζα στα μάτια τόσο βεβαιούμουνα πως κάτι έχει αλλάξει

 Συνέντευξη Γ. Τσιτιριδη
Φωτογραφίες Γ. Στριφταρης 

Τι έγινε ρε Αλέξη. Πως βρέθηκες στην φυλακή?
 Η  βασική κατηγορία μου ήταν αποπλάνηση ανηλίκου κάτω τον 12 ετών.
Είχα πάει 21 Δεκεμβρίου Χριστούγεννα στον αδελφό μου στην Δράμα και φιλοξενούσαν πολύ κόσμο. Η νύφη μου είχε πάρει και το παιδί μιας κολλητής της  που είναι από ένα γειτονικό χωριό για να το πάνε στην Ονειρούπολη της Δράμας που είναι πολύ γνωστή. Αυτή  με ξέρει από παλιά που πήγαινα στο χωριό και μιλούσαμε για τα πάντα. Ήξερε ότι είχα ένα παλιό δικαστήριο που ένας πρώην γκόμενος μου με κατηγορούσε για  βιασμό και ήξερε ότι είμαι και gay. Ο μόνος χώρος που ήταν άδειος για να κοιμηθώ εγώ ήταν στο σαλόνι, σε έναν καναπέ. Ο μικρός όμως γκρίνιαζε στην νύφη μου γιατί ήθελε να κοιμάται και εκείνος εκεί που έχει και πενηντάρα τηλεόραση. Έχει έναν γωνιακό καναπέ εκεί στο σαλόνι. Οπότε είπε η νύφη μου θα βάλω τον έναν στον έναν καναπέ τον άλλο στον άλλο. Κοιμόμαστε ξυπνάμε και το απόγευμα πάει το παιδί πίσω. Λίγη ώρα μετά παίρνει η μάνα του τηλέφωνο και έλεγε: “ Έβαλες το γιό μου να κοιμηθεί με τον πούστη και τα άλλα τα παιδιά τα πρόσεξες και το δικό μου το έβαλες με το βιαστή και πάει και κάνει καταγγελία. Η εισαγγελέας με το που βλέπει ότι εκκρεμεί  και άλλη κατηγορία για βιασμό με προφυλακίζει κατευθείαν χωρίς κανένα στοιχείο χωρίς κάποια έρευνα και έτσι έκατσα 9 μήνες υπόδικος.
 Στο δικαστήριο τι έγινε?
Αυτή επέμενε ότι το παιδί τους είπε ότι κοιμηθήκαμε μαζί και ότι μπορεί να το χούφτωσα το βράδυ, να το πείραξα. Ο ιατροδικαστής βέβαια δεν βρήκε κανένα σημάδι βίας η βιασμού. Το παιδί όταν ρωτήθηκε είπε ότι δεν το πείραξα και ότι δεν του έβγαλα τα ρούχα αλλά η μάνα επέμενε. Βέβαια παρ όλα αυτά δεν με αθώωσαν για να δικαιολογήσουν την κράτηση μου και να πάμε εφετείο. Αλλιώς μπορώ να ζητήσω μεγάλη αποζημίωση και αυτό δεν τους συμφέρει.
Είχες και μια ακόμα υπόθεση για βιασμό όμως..
Πέρασαν πέντε χρόνια από τότε και δεν εμφανίζεται ποτέ στο δικαστήριο αυτός που με κατηγόρησε οπότε και από αυτήν την κατηγορία μάλλον θα αθωωθώ. Δεν υπάρχει ούτε σε αυτήν την υπόθεση σημάδι βιασμού. Απλά εκείνο το βράδυ μαλώσαμε και χωρίσαμε. Το παιδί αυτό ήταν ο δεσμός μου.
Πως γίνεται να είσαι μπλεγμένος σε δυο υποθέσεις βιασμού και να μην φταις για καμία.
Και να θέλουμε μπορούμε να το πιστέψουμε?
Στην πρώτη κατηγορία δεν ήταν ανήλικος , τον είχα χτυπήσει και τον είχα διώξει από το δωμάτιο. Τον ρώτησαν όμως οι γονείς του τι έγινε και αυτός μάλλον για να μην πει ότι είμαστε ζευγάρι και ότι είναι γκέη προτίμησε να πει ότι ήταν επίθεση, βιασμός. Εγώ ξέρεις ειδικά σε σένα αλλά και γενικά δεν μασάω. Και μπορώ να δεχτώ και τα λάθη μου. Αν το είχα κάνει θα στο είχα πει. Κανονικά δεν έπρεπε καν να μπω μέσα. Η εισαγγελέας ήταν πολύ συντηρητική και άρχισε να με παρουσιάζει σαν τέρας  ότι μπορεί να είμαι επικίνδυνος και να βιάζω παιδιά και με έβαλε κατευθείαν μέσα. Με έκαψε το προφίλ μου βέβαια. Προηγούμενη κατηγορία βιασμού , ομοφυλόφιλος , το θύμα αγόρι και ότι κοιμήθηκα με ένα παιδί στον ίδιο χώρο.
Δύσκολα βέβαια κάποιος αν σε άκουγε θα πίστευε ότι όλα αυτά είναι απλά σύμπτωση.
Ναι το ξέρω αλλά μου φτάνει ότι το πιστεύουν οι φίλοι μου και η οικογένεια μου που ξέρουν ότι είμαι ειλικρινείς. Επίσης ο ιατροδικαστής μπορεί να αναγνωρίσει το βιασμό ότι υπάρχει κάκωση βια και εμένα με αθώωσε. Το ξέρω σου φαίνεται περίεργο αλλά αν ήμουν ένοχος θα μπορούσα και να το κρύψω και να μην πω σε κανέναν το λόγο που καταδικάστηκα αλλά να πω κάτι άλλο. Εγώ δεν έχω κάτι να κρύψω. Παραδέχομαι ότι έχω πάει με μικρές ηλικίες έτσι και αλλιώς αλλά όχι βιασμό και όχι παιδιά.
Ποια η  άποψη σου  για τον βιασμό.
Είναι του στύλ μου και μου αρέσει σε επίπεδο φαντασίωσης και το έχω κάνει στο σεξ. Δεν λέμε καμιά φορά τι καλά να με βιάζανε?Αλλά στο επίπεδο το φαντασιακό. Σίγουρα αν δεν ήταν στημένο δεν θα μου άρεσε καθόλου.
Σ αρέσει η βία?
Κοίτα τα έχω ρίξει τα χαστούκια μου και εγώ. Είμαι νευρικός  και ρίχνω μερικές. Χάνω τον έλεγχο πολλές φορές  μέσα στους δεσμούς.
Τι θεωρείς ανήλικο? Θα πήγαινες με ανήλικο ?
Ανήλικο για μένα είναι ένα παιδί από  16 ετών και κάτω. Δεν θα πήγαινα με κάποιον που έχει μικρότερη ηλικία από αυτήν. Παιδόφιλος δεν είμαι σίγουρα πιπινολάγνος είμαι . Τα παιδιά δεν έχουν και αυτό που ζητάω.. το ζητούμενο .. ξέρεις το μέγεθος. 

Πως ήταν η ζωή σου πριν τη φυλακή.
Είχα μόλις τακτοποιηθεί με δουλειά , είχα φίλους όλα ήταν μια χαρά μετά από μια πολύ ταραχώδη ζωή. Από το σπίτι έφυγα από τα 15 γιατί ήθελα να είμαι μόνος μου παράτησα το σχολείο γιατί ξενυχτούσα και κοιτούσα άλλα πράγματα. Έχω κοιμηθεί και σε παγκάκια και στο Δενδροπόταμο  με φιλοξενούσαν τσιγγάνοι ,χωρίς σπίτι χωρίς δουλειά χωρίς φαγητό. Δεν έμπλεξα ποτέ με ναρκωτικά και κλέψιμο ευτυχώς. Είμαι τίμιος σ αυτά.
Γιατί πιστεύεις ότι έγιναν όλα αυτά και μπήκες φυλακή?
Ώρες ώρες πιστεύω ότι είναι η τιμωρία μου για τα παλιά κάτι σαν θεία δίκη.
Έχω φερθεί άσχημα σε ανθρώπους , έχω δείρει σχέσεις μου , ίσως το ότι έχω πάει με άλλα ανήλικα παλιότερα ..άσχετα αν θέλανε δεν παυανε να ήταν 16 χρονών. Έχω εκμεταλλευτεί και πολύ κόσμο. Άτομα ερωτευμένα μαζί μου που τα φέρθηκα άσχημα τα έχω μιλήσει άσχημα τα έχω εκμεταλλευτεί οικονομικά και μπορεί να τιμωρήθηκα γ αυτό το λόγο με την φυλακή. Πιστεύω ότι ήταν να έρθει η ώρα μου.
Τι εννοείς εκμεταλλευόσουν έκανες δηλαδή σέξ για χρήματα.
Ναι έχω κάνει βίζιτες και μέχρι πριν να μπω στην φυλακή το έκανα κανονικά με αγγελία. Και ακόμα και τώρα μου έχει μείνει ένας πελάτης από πέρσι και το κάνουμε όποτε έρχεται στην πόλη. Είναι καλά τα χρήματα ,ανάγκες έχω, δουλειά δεν έχω ακόμα και είναι εύκολα χρήματα. Ένα δεκάλεπτο κλείνεις τα μάτια σου γλύφεις ένα πλαστικό προφυλακτικό  και τελείωσε. Οπότε είναι τζάμπα λεφτά.
Θα το έκανες επαγγελματικά?
Ναι αλλά έχω κάποια κολλήματα. Δεν μπορώ να κάνω ενεργητικό αν δεν μου αρέσει κάποιος. Δεν έχω κάνει τον ενεργητικό ποτέ σε βίζιτα. Αν δε μ αρέσει ο άλλος καθόλου δεν έχω στύση. Μπορώ να κάνω μόνο παθητικό

 Η οικογένεια σου σε τσίριξε?
Ναι η μάνα μου με τον πατέρα μου δεν έχω και πολύ καλη σχέση..
Τι έκανες στην φυλακή πως περνούσες το χρόνο σου
Στην φυλακή ξεκίνησα ξανά το διάβασμα , μου έστελναν βιβλία, κάρτες γράμματα , ακόμα και το screw και μάλιστα το τεύχος που είμαι  αγόρι του μήνα εκεί το έχασα , δηλαδή το άφησα εκεί γιατί οι άλλοι φυλακισμένοι θέλανε να με έχουνε. Και με είχαν και παρατσούκλι  λέγανε «Να το αγόρι του μήνα». Να ξέρεις ότι στον Κορυδαλλό υπάρχουν screw.  Κυκλοφορεί και μάλιστα από πολλούς έχει εκτυπωθεί για να το έχουν και αυτοί.
Πως είναι η ζωή στην φυλακή
Χάλια. Ξυπνάς και κοιμάσαι με σίδερα με κάγκελα όπου και αν πας έχεις κάποιους από πίσω σου.. Είσαι υπό παρακολούθηση κάθε μέρα ,κάμερες κάγκελα ,φύλακες. Κοιμάσαι στον ίδιο θάλαμο με ως και 10 άτομα από όλες τις φυλές Άραβες Ρουμάνοι Αλβανοί αλλά και πρεζάκια  σε ένα 5 επι 5 δωμάτιο. Κοιμάσαι πολλές φορές σε βάρδιες γιατί τα άτομα δεν χωράνε. Λέγαμε « κοιμήσου τώρα εσύ και μετά εγώ. Είναι υπέρ πλήρης και όλο λένε θα κάνουν νόμους  για την αποσυμφόρηση των φυλακών αλλά δεν γίνετε τίποτα.

Ήσουν ανοιχτά γκέη στην φυλακή?
Ναι. Σε όλο τον κόσμο. Οι φύλακες δεν είχαν κάποιο θέμα μ αυτό. Ήταν  καλοί, ανθρώπινοι  και καθημερινοί  μαζί μας. Δεν έχω παράπονο .
Και με φυλακισμένους έκανα παρέες , έκανα φίλους. Στην αρχή είχα το θάρρος και το τσαγανό και δεν τους άφησα να με δουν σαν κοριτσάκι και σαν πούστη. Στην αρχή λέγανε κάτι αχ καλέ εσύ και κάτι πουστάρα αλλά τους τα έκοβα αμέσως. Αυτό σταμάτησε γρήγορα. Είχα έναν τρόπο να τους κερδίσω και να τους κρατάω και σε απόσταση. Δεν άφησα να χάσω τον έλεγχο. Και επίσης σε παρακαλάνε να σε πηδήξουνε όταν είσαι γκέη και ειδικά ωραίος.
Δεν υπάρχουν προβλήματα δηλαδή για τους γκέη στην φυλακή.
Ανάλογα το άτομο και τη αέρα θα τους δώσεις. Οι θυλληπρεπεις ας πούμε τους φέρονται σαν γυναίκες και τους ζητάνε καφεδάκι μασαζάκι και τους κράζουνε μέχρι και εξευτελιστικά και τους κρεμάνε και κουδούνια το έχω δει και αυτό.
Οι τρανσεξουαλ είναι μαζί σας?
Είναι σε άλλη πτέρυγα και σε μερικές φυλακές δεν προαυλίζονται μαζί με τους άντρες.

Σεξουαλικά τι γίνετε στην φυλακή?
Μπορείς να κάνεις άνετα ότι θέλεις. Υπάρχουν άντρες που είναι 3 χρόνια μέσα η δέκα η μπορεί να ξέρει ο άλλος ότι θα κάτσει ισόβια η 20  χρόνια ακόμα και   το γαμήσι το βλέπει κάτι σαν «τρύπα να είναι και να το χώσω».
Είχε και άλλους γκέη εκεί
Ήξερα 4 που μου ανοίχτηκαν και ήξερα γ αυτούς. Αυτόν που είχα κολλητό δεν το παραδεχότανε το ξέρανε όλοι αλλά δεν το έλεγε.
Έκανε σεξ πολύ διακριτικά και συνήθως μ αυτούς που πήγαινα εγώ και του έδινα το θάρρος να πάει.
Πως γίνετε το σεξ εκεί πως απομονώνεστε?
Ο θάλαμος είναι ανοιχτός. Ο φύλακας είναι από έξω από το θάλαμο.  Μπορείς  να πας
σε μια ντουζιέρα που κλείνει με σύρτη σε μια τουαλέτα η στην αίθουσα ψυχαγωγίας το βράδυ αργά που όλοι κοιμούνται.
Έκανες δηλαδή σεξ στην φυλακή
Έκανα συνολικά 3 φάσεις στην φυλακή  δηλαδή πήρα πίπα και φιλιά γλειψίματα.
Να γαμηθώ δεν μπορούσα δεν μπορείς να κάνεις μπιντέ εκεί μέσα πρακτικά είναι αδύνατο
Ο φίλος μου ,μου έλεγε με μπουκάλι κόκα κόλας ότι γίνετε, να το βάζω και να πιέζω το νερό αλλά δεν μπορούσα και  γ αυτό δεν έκανα πολλές φάσες ενώ θα μπορούσα
Οι άλλοι κανανε και πρωκτικό ?
Ναι  και δεν κάνανε μπιντέ και για προφυλακτικό βάζουνε γάντια λαστιχένια..
Δεν δίνουν προφυλακτικά στους κρατούμενους και πέρνανε τα γάντια  που έχουμε για καθάρισμα και βαζανε τον πούτσο στο ένα δάχτυλο.  Η πίπα γίνεται χωρίς προφυλακτικό. Κάποιοι κανανε και πρωκτικό χωρίς προφυλακτικό.
Παρτούζες δεν γίνονται ?
Όχι αυτά που βλέπεις στις ταινίες γίνονται τελικά μόνο στις ταινίες
Είναι το σέξ διέξοδος?
Ναι η μεγαλύτερη.  Εξάλλου   μεγαλύτερη στέρηση μετά την ελευθερία είναι η επαφή. Θέλεις να ξεδώσεις συναισθηματικά, θέλεις να νιώσεις κάποιον στην αγκαλιά σου, επάνω σου, γιατί και οι συγγενείς στο επισκεπτήριο είναι πίσω από ένα τζάμι και οι φίλοι και δεν ακουμπάς άνθρωπο και θέλεις να αγγίξεις κάποιον. Υπάρχει   πολλές φορές συναισθηματική φόρτιση μεγάλη.
Τι σου έμαθε η φυλακή?
Η φυλακή μου έμαθε να εκτιμάω ηλίθια απλά  πράγματα. Ένα απλό φαγητό το κουτάλι το μεταλλικό γιατί στην φυλακή είναι όλα πλαστικά.
Πως ήταν η πρώτη μέρα που βγήκες?
Είχα ξεχάσει ότι υπήρχαν αυτοκίνητα και τρομοκρατήθηκα κόντεψαν να με πατήσουν όταν βγήκα πρώτη φορά στο δρόμο.

Πως είναι τώρα η ζωή σου.
Είμαι πιο ήμερος πιο χαρούμενος με τα λίγα.
Προσπαθώ να κρατήσω καλές εικόνες . Πολλά  βράδια πονάω ,κλαίω δεν είμαι έτοιμος να δω πολύ κόσμο να πάω σε ένα στενό μέρος σε ένα ασφυκτικό μπαρ.
Από εδώ και πέρα? Τι όνειρα έχεις?
Δεν κάνω μεγάλα σχεδία γιατί ,κάνεις σχέδια και άλλα σου προκύπτουν. Δεν  κοιτώ το πολύ μέλλον κοιτάζω να είναι καλά και να ζω απλά. Και χωρίς να πληγώνω κόσμο. Θέλω σε μια νέα σχέση που θα κάνω να δώσω πολλά. Και επειδή είπα μόνο τα άσχημα να πω ότι είμαι και καλό , έχω κάνει και καλά πράγματα.


(πρώτη δημοσίευση περιοδικο screw)

5 σχόλια:

  1. ΤΣΙΤΙΡΙΔΗ το να βάζεις τις πόρνες φιλενάδες σου και ό,τι ξέκωλο υπάρχει παρουσιάζοντας το ως άνθρωπο που έχει κάτι να πει, το κάνεις για να γεμίσεις το μπλογκ σου ή γιατι όντως το πιστεύεις?

    Γιατι θα σε ξεφωνήσω από δώ μέχρι την Ουκρανία όχι μόνο αν σβήσεις το σχόλιο μου αλλά επίσης και αν δεν απαντήσεις στην εξής ερώτηση

    Για ποιο λόγο να μάθω για τη ζωή, έτσι οπως την ωραιοποίησες κιολας, μιας αμόρφωτης ξεσκισμένης σκατοαδερφής που πάει και ψηφίζει ΧΡυσή Αυγή και βγαίνει δημόσια να μας πει οχι μόνο ποσο κούκλα ειναι η Κατσαριδιάρα αλλα να μας την μοστράρει και ως μοναδική λύση σωτηρίας για ότι έχει προηγηθεί πολιτικώς σε αυτή τη χώρα.

    Σκέψου καλά τι θα απαντήσεις γιατι εδώ θα ανοίξουμε πόλεμο απόψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαζι με τους αλλους που έκαναν το λάθος να σου παραχωρίσουν συνέντευξη έβαλες και την χρυσαυγίτικη κουράδα επειδή είναι φιλος σου? παει τους ξεφτυλισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σκατόψυχοι άνθρωποι ζουν ανάμεσά μας...

    :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ax kaimeni ti exeis traviksei kai esy :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μολις κατάλαβα οτι η συνέντευξη αυτή είχε σχόλια αλλα δεν τα ανέβασα
    αλλα ντάλα δεν ξέρω γιατι δεν τα εμφάνισε
    homo homini νομίζω οτι σου απάντησα απο κοντά και το λύσαμε το θέμα
    τώρα αν έχει απορία και κάποιος άλλος θα του την λύσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή